social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

شنبه1401/8/7

10:04:3

128

دوشنبه 1401/08/02

مصاحبه رادیویی سرپرست اداره کل استاندارد به مناسبت هفته استاندارد

سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی به مناسبت هفته در برنامه رادیویی «چرتکه» با محور اقتصادی حضور یافت. بابک بدلی در ابتدا به بیان و اهمیت استانداردسازی محصولات علی الخصوص محصولات دانش بنیان در افزایش رونق تولید و میزان صادرات این محصولات اشاره کرد و از آمادگی اداره کل استاندارد جهت اعطای نشان استاندارد برای محصولات دانش بنیان خبر داد.
ایشان هم چنین به بیان نقش سازمان ملی استاندارد در تدوین استاندارد ملی و بین المللی پرداختند. بابک بدلی در ادامه به برنامه جدید و تحولی سازمان ملی استاندارد اشاره کرد و گفت که سازمان ملی استاندارد با ورود به حوزه بازرسی از خدمات ارائه شده در جامعه شامل: مدارس، باشگاه های ورزشی، خانه های سالمندان، هتل ها، هتل آپارتمان ها، زائر سراها، دفاتر پستی و ... به بررسی سطح خدمات ارائه شده در این مراکز و میزان تطابق با استانداردهای ملی مربوطه پرداخته است.
همچنین بابک بدلی اعلام کرد که سامانه 10001517 جهت کنترل اصالت و اعتبار نشان استاندارد درج شده بر روی محصولات می باشد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره 1517 واحد شکایات مردمی اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی تماس حاصل فرمایید.

تصاویر