social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

شنبه1401/8/7

09:20:3

71

سه شنبه 1401/07/26

مصاحبه تلویزیونی سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل استاندارد در مصاحبه تلویزیونی برنامه صبحگاهی "قند نبات" به بیان اهداف و برنامه های جدید سازمان ملی استاندارد در دوره تحولی سازمان پرداخت.
بابک بدلی با اعلام این که استاندارد یک حق عمومی و تکلیف شرعی برای عموم جامعه می باشد، اضافه کرد که سازمان ملی استاندارد در دوره تحولی خود علاوه بر کنترل کالاهای مشمول استاندارد به بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در جامعه از جمله: مدارس، خانه های سالمندان، دفاتر پستی، رستورانها، فروشگاهها و ... پرداخته است.
وی در ادامه به اهمیت و حضور سازمان ملی استاندارد در تدوین استانداردهای بین المللی اشاره کرد و گفت: حضور نماینده ایران در کمیته های متناظر تدوین استاندارد بین المللی می تواند از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و صادر کنندگان ایران دفاع نمایند.
سرپرست اداره کل استاندارد اعلام کرد که شهروندان برای نصب و راه اندازی و سرویس آسانسور از شرکتهای مورد تایید اداره کل استاندارد استفاده نمایند.
در ادامه بابک بدلی به شهروندان یادآور شد با ارسال پیامک کد استاندارد درج شده در زیر علامت استاندارد به شماره 10001517، از اعتبار و اصالت کالا اطلاع یابند و یا در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره 1517، واحد شکایات مردمی اداره کل استاندارد تماس حاصل نمایند.