social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
یکشنبه 26 فروردین 1403
  نظارت بر ایمنی آسانسور

اداره كل استاندارد استان آذربایجان شرقی 
فرم اطلاع رساني خدمت
 
عنوان خدمت: نظارت بر کیفیت خدمات ترمینال عرضه سوخت گاز طبیعی CNG
(خدمات درون سازمانی - وظیفه ذاتی سازمان)
شناسه خدمت:   10031457106
نوع خدمت:                                           خدمت به شهروندان (G2C)               خدمت به کسب و کار(G2B)               خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G)

شرح خدمت: 

کلیه شرکتهای دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور یا مالکین آسانسور می توانند نسبت به ثبت درخواستهای انجام بازرسی جهت آسانسورهای منصوبه در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به آدرس :Lift.inso.gov.ir  انجام می شود.پس از تعیین شرکت بازرسی به صورت اتوماتیک بر اساس امتیاز شرکتهای بازرسی تایید صلاحیت شده در استان توسط سامانه ، شرکت بازرسی  نسبت به بازرسی آسانسور اقدام نموده و گزارش بازرسی را در سامانه ثبت و به شرکت نصاب و مالک اعلام میکنند.بعد از رفع نقص و عدم انطباق ها و اعلام به شرکت بازرسی و بازرسی مجدد در صورت تایید ایمنی آسانسور بر اساس استاندارد 1-6303  گواهی ایمنی در سامانه ثبت و پس از تایید کارشناس استاندارد نامه تاییدیه ایمنی نهایی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به شهرداری مربوطه ارجاع میگردد. کلیه تاییدیه ها به صورت الکترونیکی جهت امنیت بیشتر توسط سامانه بازرسی آسانسور انجام میپذیرد.
کلیه اقدامات فوق بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد و روش های اجرایی و دستور العمل های جاری در سازمان ملی استاندارد صورت می پذیرد.

ذینفعان :

ذینفعان این خدمات واردکنندگان ، سازندگان آسانسور ، صاحبان و مالکین آسانسور ، شرکتهای دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور و در مجموع کلیه آحاد جامعه که از آسانسور بهره برداری میکنند، میباشند.

آدرس سامانه :

ارائه درخواست خدمت و دریافت خدمت این بخش به غیر از بازرسی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه نظارت بر ایمنی آسانسور و مدیریت بازرسی به آدرس Lift.inso.gov.ir  انجام می شود.




مدارک و مستندات مورد نیاز

 
جزییات خدمت
متوسط مدت زمان ارایه خدمت:
با توجه به زمان درج شده در بسته اطلاعاتی (با توجه به بازرسی ها، نمونه برداری ها و نتایج آزمون برای فرآورده های مختلف متفاوت می باشد ، زمان محاسبه شده تقریی است) 
ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري: :7:30 تا 14:30
تعدادبار مراجعه حضوری: ندارد 
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان: مبلغ(مبالغ):  تعرفه های دریافت خدمات 

توجه : هزینه های مربوط به بازرسی ، نمونه برداری و آزمون که توسط شرکت های بازرسی و آزمایشگاه های همکار انجام می شود، طبق تعرفه های مصوب سازمان ملی استاندارد بوده و باید به شماره حساب های اعلام شده از طرف آن ها واریز گردد.
استعلام: در این زیرخدمت استعلامی انجام نمی گردد.
ماهیت خدمت ماهیت خدمت : الکترونیکی
درخواست خدمت : الکترونیکی
ارائه خدمت : الکترونیکی
نحوه دسترسی به خدمت
   اینترنتی :                                            Lift .inso.gov.ir
  پست الکترونیک: 
    تلفن گويا يا مرکز تماس:                
   تلفن همراه: 
     پيام کوتاه:                               
   دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات: 
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :

نمودار و مراحل گردش کار