social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

يكشنبه1401/10/18

08:47:3

194

یکشنبه 1401/10/18

از تمامی کارهایی که منجر به افزایش استاندارد محصولات شود، حمایت می‌کنیم

هم‌زمان با ۱۷ دی‌۱۴۰۱ مدیرعامل شرکت کلر پارس؛ دکتر ابوالفضل باباپور با سرپرست اداره‌کل استاندارد استان آذربایجان شرقی؛ مهندس بدلی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار ابوالفضل باباپور به بیان گزارشی از روند روبه‌رشد تولید و صادرات و فروش شرکت پرداخته و به زیرساخت‌های استاندارد این شرکت اشاره نمودند و از تجهیزات و امکانات آزمایشگاه و تضمین کیفیت و کنترل کیفی شرکت کلرپارس نیز گزارشی ارائه دادند و اعلام نمودند، که ما از تمامی کارها و بازرسی‌هایی که منجر به افزایش استاندارد شرکت کلرپارس شود حمایت می‌کنیم.
در ادامه مهندس بدلی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص شرکت کلرپارس پرداخت و عنوان نمودند که جای دارد تا شرکت کلرپارس پایلوتی برای شرکت در ارزیابی‌های برتر برای کشورهای جهان اسلام باشد.
سرپرست اداره کل استاندارد افزود: هدف ما در اداره استاندارد کمک به تولید محصول با کیفیت و کمیت در شرکت‌ها و کارخانجات است، لذا ما از شرکت کلرپارس  مدیرعامل و کارکنان متخصص آن به جهت تولید محصولی با کیفیت و کمیت تقدیر و تشکر می‌نماییم و امید آن داریم با همدلی و همکاری هایی که فی‌مابین ما انجام خواهد شد این امر بهتر شود، تا شرکت کلرپارس بتواند در سطح ملی و بین‌المللی هم بدرخشد.
در خاتمه این دیدار لوحی که منقش به تمثال مبارک سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید مهدی باکری بود، از طرف مدیرعامل و فرمانده بسیج شرکت کلرپارس به مهندس بدلی اهدا گردید.